Mijn 30 dagen suikervrije challenge: gezond eten, sporten & pure aloe vera

Goedemorgen allemaal! Vandaag is dag 8 van mijn 30-daagse Forever FIT 1 programma en ik ben al -8 cm verloren van mijn buik, -4 cm van mijn taille en 3,5 cm van mijn heupen! Wow!

img_4472

Ik ben niet de C9 ontgiftingskuur aan het doen, maar het vervolgprogramma van de C9: de FIT 1. Gedurende 30 dagen focussen op gezond eten, sporten, gezonde en natuurlijke supplementen en aloe vera drinken!

Mijn doel is trouwens niet afvallen maar me fit voelen, schoon van binnen en strak van buiten (vetpercentage >25%).

Ik start de dag met een gezond ontbijtje en een workout (crossfit wod), en verder eet ik een gezonde lunch en dinner. Daarnaast mag ik gezonde snacks nemen. Ik eet alleen geen suiker, brood, melk en dat soort producten.

img_1422  img_4307

😃 Nog maar 3 weken te gaan met gezond eten en sporten en dan ben ik klaar met de FIT 1.

img_4474
Het is vanaf deze week tijd om meer caloriën binnen te krijgen en zwaardere trainingen te doen. Dit is wel een uitdaging omdat ik na elke maaltijd heel vol zit, dus ik ga proberen meer (gedroogd) fruit te eten en grotere porties.🍊🍏🍗🍳 Tot op heden heb ik nog geen enkele keer ‘gezondigd’, dat wil zeggen: geen toegevoegde suikers, chips, snoep, brood, koffie, alcohol, koken met zout en dat soort dingen! Ik ben apetrots! Nog nooit in mijn leven heb ik zoiets gedaan!

Gisterenavond (dag 7) ben ik met mijn Argi+ 15 min gaan hardlopen en daarna deed ik een zware squat & clean wod. Vanmorgen (dag 8) rondde ik al weer om 07.00 uur een wodje af en ik heb nog steeds superveel energie!
img_4473
De nieuwe levenstijl gaat me best wel natuurlijk af dus ik heb er alle vertrouwen in dat ik mijn doelen ga bereiken! Supporten jullie mij?

Lees hier mijn volgende blog over mijn ervaringen met het FIT 1 programma van de laatste 3 weken.

Volg mijn facebook pagina Healthy Living by Lisette of instagram om meer updates te zien, voor en na foto’s en als je vragen hebt?

Shoot!

Gezonde groetjes

💕 Lisette 💕

Zelfstandig Forever Business Owner en vertegenwoordiger van dit product
Klik hier voor meer informatie en online bestellingen
Contact

Plaats een reactie