Overstroming in mijn hoofd ๐Ÿ˜ฐ๐Ÿ˜…

De afgelopen week was ik voor het eerst in 8 jaar (of misschien wel in mijn hele leven! ๐Ÿ˜ณ) vrij van werk zonder op vakantie te zijn of andere verplichtingen te hebben. Ik was zo kapot, storte zelfs een beetje in dat ik dacht: ik heb een burn out. 

Maar geen zorgen.. ik weet wel dat dat niet zo is! Ik heb de eerste 4 dagen alleen maar geslapen en de laatste 3 dagen mijn huis van top tot teen schoongemaakt en opgeruimd. Vannacht tot 4 uur ’s nachts mijn backpack ingepakt en vanmorgen weer vroeg op om dingen te regelen voordat ik uit Amsterdam zou vertrekken. Deze laatste 3 dagen slaap ik bij Nathalie en mama, wil ik ook nog even gedag zeggen. 

Overstroming in mijn hoofd
Ik ben de afgelopen tijd steeds maar door en door gegaan zonder te stoppen. Naast werk was er elke dag wat te regelen of te doen. Ik blijf rustig, maar mijn gedachtes stroomden over. Ik wilde vorige week nog een blog schrijven over wat er de afgelopen weken allemaal in mijn hoofd speelde, maar ik had te veel chaos in mijn hoofd. Dus dat verhaal houden jullie nog van me tegoed! 

Moe zijn is ziek zijn? 
Het is duidelijk dat ik niet genoeg tijd en rust voor mezelf heb genomen de laatste maanden waardoor ik nu zo moe ben. Wilde zo vaak even een extra dagje weekend, maar vond het niet kunnen om me in mijn laatste maand op werk af te melden, want doodmoe zijn is niet ziek. Of toch wel? ๐Ÿค” Hoe dan ook.. Ik heb het nu wel netjes afgerond en ik heb nu nog 2 volle dagen om bij te komen en dan gaat mijn avontuur beginnen. โค๏ธ

Op reis ga ik echt goed voor mezelf zorgen, genieten en vooral ontspannen! ๐ŸŒžโญ๏ธ

Volgen jullie mijn blog al?! En dan bedoel ik niet via Facebook, maar door te klikken op de volgknop hier๐Ÿ‘‡๐Ÿฝ of hier ๐Ÿ‘‰๐Ÿฝ. Je krijgt dan een mailtje als ik iets nieuws meemaak. Oh en het is gratis! ๐Ÿ˜‰ Gezellig! 

๐Ÿฆ„ Liefs Lisette

4 gedachtes over “Overstroming in mijn hoofd ๐Ÿ˜ฐ๐Ÿ˜…

Plaats een reactie